Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant angelaFemale/United States Recent Activity
Deviant for 6 Years
Needs Core Membership
Statistics 81 Deviations 4,618 Comments 19,087 Pageviews
×

Newest Deviations

Favourites

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconrisenwarrior:
RisenWarrior Featured By Owner Dec 31, 2015
Hey, you there? ^^
Reply
:iconp1p2:
p1p2 Featured By Owner Dec 31, 2015
Ah yes I am, talking with a friend right now =w=
I'm really sorry I never replied to your last post, I've been busy for a while now and have had just awful problems with my wifi D:
And I really like how you drew Rumple and Milah vwv
Reply
:iconrisenwarrior:
RisenWarrior Featured By Owner Dec 31, 2015
Gonna continue replies soon maybe? :)
Reply
:iconp1p2:
p1p2 Featured By Owner Dec 31, 2015
Mhm~ Thought to be honest I don't think theirs much for me to say ;w;
I agree with all you've said about rump and Milah. And I havn't been keeping up with the show so theirs not much I can bring to a discussion. 
Reply
(1 Reply)
:iconvenustoaster:
VenusToaster Featured By Owner Dec 15, 2015  Hobbyist Digital Artist
Thank u for the favorite art!
Reply
:iconrisenwarrior:
RisenWarrior Featured By Owner Nov 9, 2015
BTW, I did this recently: risenwarrior.deviantart.com/ar… You might like it. :D
Reply
:iconao-saru:
Ao-Saru Featured By Owner Jul 6, 2015
Hello! Thanks for the fave for my Hey Cora, do you know where's Law? ! Llama Emoji-10 (Shy) [V1] Yui Hirasawa (Castanets Dance) [V1]Merci! Natsuki Shinomiya (Super hug) [V1] 

Just a little comment? Please?  Pikachu Plz 

Reply
:iconp1p2:
p1p2 Featured By Owner Jul 6, 2015
Your welcome~ And sure, I must have missed the please comment at the bottom of the page vwv
The crayons give this pic very lovely color shades and I love how you drew dofla and cora's feather coats, they look so fluffy!
I hope you draw poor bellamy some day, would love to see him in your style! >w<
Reply
:iconao-saru:
Ao-Saru Featured By Owner Jul 20, 2015
Ooooow, yeah, Bellamy... OKAY, I HAVE TO DRAW HIM. (but first, I have to post my other One Piece draws, haaa)

Thank youuuu!
Reply
:iconp1p2:
p1p2 Featured By Owner Jul 20, 2015
Yay I look so forward to seeing him! And your other OP art too~
And you're welcome >w<
Reply
Add a Comment: